Programma Verkeer en Vervoer | |||||||
Verschil ten opzichte van de actuele begroting | |||||||
Bedragen x € 1.000 | |||||||
Lasten | Baten | ||||||
Begroot | Werkelijk | Verschil | Begroot | Werkelijk | Verschil | ||
Programma Verkeer en Vervoer | 9.937 | 9.394 | 543 | 10.619 | 10.844 | 225 | |
Mutaties met de reserves | 1.577 | 1.674 | -97 | 2.133 | 1.605 | -528 | |
11.514 | 11.068 | 446 | 12.752 | 12.449 | -303 | ||
Totale verschil t.o.v. actuele begroting | 143 |
Incidenteel/ | Verschil | Verschil | Verschil | |
Oorzaken van de verschillen | Structureel | Lasten | Baten | Reserves |
1. Anders benutten van onderzoeksbudget maatregelen groot onderhoud N3 | Incidenteel | 75 | 0 | 0 |
2. Uitvoering fietsmaatregelen vertraagd | Incidenteel | 116 | 0 | -116 |
3. Exploitatieresultaat Parkeren meegevallen | Incidenteel | 262 | 195 | -457 |
4. Verschillen kleiner dan 100.000 | Incidenteel | 90 | 30 | -52 |
543 | 225 | -625 | ||
-/- betreft een nadeel |